Hyvinvointikeskus RYHTI

Valikko

Asiakaskirje

Hyvät RYHDIN asiakkaamme

Olemme nyt toimineet uusissa tiloissa kaksi ja puoli kuukautta. Asiakasmäärä on kasvanut mukavasti ja henki salilla on ollut erittäin mukava. Se ihmisläheinen ja välitön tunne, jota olemme lähteneet uusiin tiloihin ja toimintaan hakemaan on mielestämme toteutunut hyvin. Postilaatikkoon on tullut mukavasti myös palautteita ja toivomuksia. Haluamme kuunnella asiakkaitamme ja pyrimme aina mahdollisuuksien mukaan toteuttamaan toiveitanne.

Olemme saaneet myös kyselyjä aukiolosta vallitsevan koronavirus-tilanteen vuoksi. Seuraamme virallisia ohjeita ja suosituksia asian suhteen ja informoimme teitä tilanteiden muuttuessa. Ryhdin palvelut ovat tällä hetkellä normaalisti käytössänne. Koska olemme pieni kuntosali, ei tiloissamme ole suuria ihmismääriä yhtäaikaa. Olemme myös tehostaneet erityisesti kosketuspintojen siivoamista. Toivomme, että asiakkaanamme huolehdit henkilökohtaisesta hygieniasta pesemällä kädet huolellisesti saapuessasi kuntosalille, sekä pois lähtiessä. Lisäksi toivomme, että puhdistat välineet käytön jälkeen pinnoilta, joihin kosket käsilläsi. Jos tunnet itsesi vähänkään kipeäksi, toivomme että pidät pienen hetken taukoa kuntosaliharjoittelusta, ja tulet treenaamaan vain täysin terveenä. Näin ennaltaehkäisemme kaikkien infektiotautien etenemistä.

Palautteissa on noussut erityisesti kaksi asiaa esille. Toinen on ollut takatilassa olevan tatamitilan ahtaus. Tämä on meillä ollut tiedossa alusta alkaen koska tilat on rajalliset ja ajatus on ollut saada se tilavammaksi ja toimivammaksi. Luonnollisesti välineet ja laitteet hakevat aina ensin paikkaansa ja lopullinen toimiva järjestys löytyy, kun kaikki palaset loksahtavat kohdalleen. Nyt takaosan tatami on saanut 5m2 lisää tatamitilaa ja pakkalaitteet on järjestetty uudelleen kahteen rivin. Kuntopalloja varten hankittu heittoteline on siirretty etusalin puolelle joka toimii siellä hyvin. Nykyinen tatamitilan koko 15m2 mahdollistaa tulevaisuudessa jopa pienryhmien ( 3-5 hlö) ja henkilökohtaisten valmennettaviemme räätälöidyt valmennukset esim. liikkuvuuteen ja kehonpainoharjoittelluun liittyen. Mielellään kuulisimme myös teidän ääntä ja toiveita millaista toimintaa tatamilla haluaisitte meidän järjestävän ja mihin kelloaikaan.

Musiikkikanavien säätömahdollisuudet on noussut myös palautteissa esille jonkin verran mutta koska järjestelmä on nyt nykyaikainen, langaton ja toimii nettiyhteyden kautta, niin taustamusiikki tulee tabletin kautta toimistosta käsin. Jos tuntuu että sillä hetkellä taustalla soiva musiikkigenre ei itselle anna iloa ja potkua treeniin niin paras ratkaisu on silloin laittaa omat kuulokkeet käyttöön jolloin voi kuunnella juuri sitä itselle parasta musiikkia .

Meille on tullut tiedusteluja myös olisiko mahdollisuus hankkia asiakkaille RYHDIN treenipaitoja. Tämä on nyt myös työn alla ja pian saamme mallit näytille ja tilaamme niitä aika-ajoin tehtyjen tilausten perusteella. Olisiko jotain muuta tuotetta mitä haluaisitte hommata käyttöönne kauttamme, pyyhettä, juomapulloa, urheiluravinteita, treenivälineitä?

Erivahvuisia kuminauhoja on ollut myös toivomuslistalla ja niitä on tullut lisää käyttöönne.

Ohessa on lyhyt asiakaskysely, johon toivomme mahdollisimman monen vastaavan. Näin voimme kehittää toimintaamme edelleen ja palvella teitä paremmin.

 

Treeniterveisin

Hanna ja Joona Liinamaa                            Petri Toivanen

Hyvinvointikeskus Ryhdin yrittäjät               Kuntosalivastaava

 

Palautelomake

- Hanna, 15.3.2020